.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور امروز توسط ضرغام صادقی یک عضو هیات رییسه مجلس قرائت شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا، این تذکرات به شرح زیر است:

**حسینی نماینده قصرشیرین و پل ذهاب به رییس‌جمهور و وزیر کشور: با توجه به شرایط ویژه منطقه غرب کشور بخصوص شهرهای حوزه انتخابیه که بیش از 120 بار شاهد زلزله بوده‌اند و موجب هراس مردم شده و شب‌ و روز را بیرون از منازل خود سپری می‌کنند انتظار داریم مسئولان اجرایی کشور برای رفع مشکل و نیازهای مردم حوزه انتخابیه برآورد خسارت‌ها و اقدامات لازم را به عمل آورند.

**آشوری نماینده فومن به وزیر کشور: دستور رسیدگی به خسارت‌دیدگان به ویژه شهرستان‌های حوزه انتخابیه و تامین اعتبارات لازم برای ترمیم بخش‌های خسارت دیده.

**کوچکی‌نژاد نماینده رشت به وزیر جهاد کشاورزی: بر اثر بارندگی اخیر که بیشترین خسارت به محصولات کشاورزی وارد شده هیچگونه کمکی صورت نگرفته، به وزیر کشور: بر اثر بارندگی اخیر در شهر رشت و آب گرفتگی شهر رشت خسارات سنگینی وارد شده که باید جبران شود.

**بهمنی نماینده سراب به وزیر امور اقتصادی و دارایی: جلوگیری از تخریب باغ ملت و ضرورت حفظ محیط زیست که برخلاف ماده 34 قانون پولی و بانکی می‌باشد.

**بذرپاش نماینده تهران به وزیر نفت: کاهش فروش نفت در سه ماهه اخیر باعث نگرانی شده و اقدامات اجرایی شما در این خصوص چه بوده است.

**مقیمی نماینده بهشهر به وزیر راه و شهرسازی: علت توقف احداث بیمارستان امام خمینی بهشهر.

**سالک، قاضی‌زاده، پژمان‌فر، زارعی و حسینی نمایندگان اصفهان، مشهد، تهران و قصرشیرین به رییس‌جمهور: حفظ شان و جایگاه ملت ایران با بکارگیری زبان فارسی در سخنرانی‌ها و مذاکرات رسمی کشور.

**آقاجری نماینده بندر ماهشهر به وزیر نفت: تعطیلی عملیات احداث تنها راه ارتباطی به امیدیه.

**قاضی‌پور نماینده ارومیه به وزرای بهداشت و علوم: احداث بیمارستان 200 تختخوابی برای دانشگاه آزاد ارومیه.

**نوروزی نماینده علی‌آباد به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: مشکلات کمبود پزشک متخصص مغز و اعصاب و ارتوپدی در شهرستان علی‌آباد کتول.

**خجسته و حسینی نمایندگان همدان و قصرشیرین به وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم پرهیز از مصاحبه‌های غیرکارشناسی که منجر به آشفتگی در بازار می‌شود.

**آصفری و حسینی نمایندگان اراک و قصر شیرین به وزیر امور اقتصادی و دارایی: پرداخت حق بیمه کارگران ساختمانی به سازمان تامین اجتماعی.

** قاضی‌پور نماینده ارومیه به وزیر نیرو: اصلاح و بتون‌ریزی کانال‌های سنتی در حوزه انتخابیه.

**بهمنی و حسینی نمایندگان سراب و قصر شیرین به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی: لزوم اجرای قانون بیمه زنان خانه‌دار، به وزیر آموزش و پرورش: لزوم اجرای قانون افزایش مرخصی زایمان.

**حسن‌پور و حسینی نمایندگان سیرجان و قصر شیرین به وزیر امور اقتصادی و دارایی: علت عدم اجرای صحیح قانون معادن کشور در رابطه با حقوق دولتی چیست.

**قادری و صادقی نمایندگان شیراز به وزیر نیرو: تسریع در حل مشکل آب روستاهایی در حوزه‌های انتخابیه.

**خجسته نماینده همدان به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: لزوم تسریع در برخورد با افرادی که با استفاده از رانت‌های غیرقانونی اقدام به ادامه تحصیل یا عضویت در هیات علمی دانشگاه‌ها نموده‌اند.

**دامادی نماینده ساری به وزیر آموزش و پرورش: انتقال مجتمع تیزهوشان ساری به خارج شهر که موجب خطر جانی برای دانش‌آموزان نخبه شده است.

**ثروتی نماینده بجنورد به رییس‌جمهور: تسریع در تخلیه ساختمان‌های ادارات شهرستان‌های بجنورد توسط مدیران کل پس از 10 سال از تاسیس خراسان شمالی و همچنین اجرای ماده 108 برنامه پنجم و تخصیص اعتبار به مناطق کمتر توسعه یافته برای رسیدن به میانگین کشوری.

**لاهوتی نماینده لنگرود به وزیر نیرو: کمبود آب آشامیدنی در حوزه انتخابیه.

**مددی نماینده میانه به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: عدم امکانات در بیمارستان‌های میانه و همچنین نبود پزشک در درمانگاه‌های روستاها و بخش‌ها.

**خجسته نماینده همدان به وزیر صنعت، معدن و تجارت: تقویت ابعاد نظارتی وزارت صنعت و توجه بیشتر به سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان.

**ندیمی نماینده لاهیجان و سیاهکل به وزیر صنعت، معدن و تجارت: پرهیز از شتاب در حذف طرح‌های نظارتی و بازدارنده قاچاق کالا و به وزیر آموزش و پرورش: بازنگری اساسی در کتب درسی از نظر محتوایی، به وزیر راه و شهرسازی: تعریض راه سیاهکل به لاهیجان، به وزیر کشور: پیگیری ایجاد کمربند شهرستان سیاهکل، به وزیر اقتصاد و دارایی: جلوگیری از چاپ اسکناس بدون پشتوانه در ماه‌های آتی و به وزیر صنعت، معدن و تجارت: تسریع در احداث شهرک‌های صنعتی جدید در شهرستان‌های حوزه انتخابیه و به رییس‌جمهور: پیگیری بازنگری در نحوه پرداخت و میزان در دهک‌های مورد نظر قانون هدفمندسازی یارانه‌ها./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جوادی 4 آذر 1392
پس کجا هستن نمایندگان محترم مازندران.تمام تلاش کشاورزان باغدار مازندران روی درخت مونده یا عده ای با بزخری محصولاتشونو از چنگشون در میارند.بسیار متاسفم برای این استان و مسئولانش و این همه مدیریت.بخش اعظم درامد های استان مازندران از طریق کشاورزیه.اونوقت نمایندگان در راه مدیریت این بخش ائم از خرید تظمینی و کمک به ساختارهای فروش و بازاریابی وکمک در راه صنعتی کردن بسته بندی نگهداری...محصولات و ارائه برنامه به مدیران مجموعه جهاد کشاورزی و بازرگانی و پیگیری از وزارتخانه های مربوطه و......




هر سال همین آش هست و همین کاسه




ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.